کد خبر: ۹۷۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۴۷
اطلاعاتی که در روزهای اخیر از گوشی جدید آیفون فاش شده است، حاکی از آن است که این گوشی در ۴ رنگ به دست مشتریان می‌رسد، اما نه آن رنگ‌های همیشگی.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ به تازگی، تصویری از آیفون ۱۶پرومکس فاش شده که نشان میدهد احتمالا این گوشی در چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری-نقره‌ای و برنز یا بهتر است بگوییم قهوه‌ای عرضه خواهد شد. منبع تصویر اصلی Sonny Dickson است که حساب کاربری او مملو اطلاعاتی از آیفون ۱۶ است که فاش شده است.

عکس | آیفون قهوه‌ای شد

اگرچه سه رنگ خاکستری، سفید و مشید دور از ذهن نبودند اما برنز یا قهوه‌ای عجیب بنظر می‌رسد. تحلیلگر دیگری گفته بود که احتمالا یکی از رنگ های آیفون رزگلد باشد. بنابراین، شاید این گوشی زیر نور آفتاب، رنگ دیگری داشته باشد و همان رنگ رزگلد مات باشد که نور سفید هنگام گرفتن تصویر آن را به این شکل نشان داده است.

اپل در مورد این شایعات اظهار نظر نکرده است، همچنین فعلا اطلاعات دیگری در مورد سری جدید گوشی‌های اپل موجود نیست؛ بنابراین فعلا باید منتظر بمانیم.

منبع: عکس | آیفون قهوه‌ای شدgizmodo

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: